کد خبر: ۲۶۷۳۳
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

چرا ارز CRV راه‌اندازی شد| پیش‌بینی آینده این ارز دیجیتال

توکن‌های زیادی هستند که هدف آن‌ها حذف واسطه‌ها و سرعت عمل دادن به معاملات است و ارز دیجیتال کرو دائو توکن یکی دیگر از این ارز‌ها است که با نماد اختصاری CRV نمایش داده می‌شود، یک توکن مبتنی بر اتریوم است.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال یا رمزارز‌ها در سال گذشته با وجود فراز و نشیب فراوان طرفداران زیادی را به خود جلب کرد تا جاییکه اکثر سرمایه‌گذاران در این زمینه سرمایه‌گذاری کردند. نکته‌ای که در این میان جالب توجه بوده این است که در این بازار نیز همانند سایر بازار‌ها افراد زیادی با وجود نداشتن آگاهی کافی وارد این عرصه شدند این درحالیست که عقل سلیم حکم می‌کند که ورود به هر بازار پرریسک باید دانش آن را کسب کرد.

در این گزارش سعی می‌شود که یکی دیگر از ارز‌های دیجیتال را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.

ارز دیجیتال کرو دائو توکن که با نماد اختصاری CRV نمایش داده می‌شود، یک توکن مبتنی بر اتریوم است. صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک‌چین، این امکان را داده تا به عنوان یک بازارساز خودکار عمل کند. CRV در واقع یک توکن منحصربه‌فرد است که از پتانسیل بازار مالی غیرمتمرکز بهره برده است. به عبارت دیگر ارز دیجیتال کرو دائو (Curve DAO Token) در حقیقت یک نوع مبادله غیرمتمرکز برای پول کوین است که از یک سازنده خودکار، برای مدیریت نقدینگی استفاده می‌کند که سازنده معروف آن، AMM است.

توکن‌های زیادی هستند که هدف آن‌ها حذف واسطه‌ها و سرعت عمل دادن به معاملات است ارز دیجیتال کرو دائو توکن (CRV) یکی دیگر از این ارز‌ها است.

ارائه یک بستر مناسب به کاربران به‌منظور کسب سود از ارز‌های دیجیتال و امکان خریدوفروش غیرمتمرکز رمزارز‌ها و آلت کوین‌ها، صرافی کرو فایننس و رمزارز آن را به یکی از بزرگ¬ترین و بهترین پلتفرم‌ها در حوزه امور مالی غیرمتمرکز تبدیل کرده است.

بنیان گذار این شرکت مایکل اگروف دانشمند روسی است که دارای تجربه‌های مختلفی در زمینه شرکت‌های مرتبط با ارز‌های دیجیتال دارد.

در سال ۲۰۱۵، او بنیانگذار و مدیر CT NuCypher شد، آن زمان یک کسب و کار با ارز‌های دیجیتال که زیرساخت‌ها و پروتکل‌های حفظ حریم خصوصی را حفظ می‌کند، را راه انداخت!

در حقیقت می‌توان گفت تیم منظم Curve بخشی از ساختار تخصیص CRV هستند که طبق برنامه دو ساله واگذاری، توکن‌ها را به عنوان بخشی از برنامه اولیه راه اندازی می‌کنند.

راه اندازی توکن DAO و CRV با توجه به استفاده حکومتی CRV، سودآوری بیشتری به همراه دارد، زیرا این سود براساس تعهد میزان نقدینگی و مدت مالکیت به کاربران تعلق می‌گیرد.

در ماه آگوست، Curve یک سازمان خودمختار غیرمتمرکز (DAO) را راه اندازی کرد، که CRV به عنوان توکن داخلی آن شناخته می‌شود. DAO یک ابزار مبتنی بر اتریوم (Ethereum) است که میان هزینه واریز شده توسط کاربران، قرارداد‌های هوشمند ایجاد می‌کند.

کِرو فایننس یک صرافی ارز دیجیتال در حوزه دیفای است که به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند. این پلتفرم محلی برای تبدیل استیبل کوین‌ها و توکن‌های بیت کوین است. به همین دلیل به چنین پلتفرم‌هایی DEX یا صرافی غیرمتمرکز می‌گویند.

راه‌اندازی این ارز دیجیتال با توجه به حاکمیت این رمزارز در شبکه، سودآوری بیشتری را برای صرافی به همراه داشت. افزایش حجم معاملات دیفای، دوام منحنی را تضمین کرده است و پلتفرم بازار ساز خودکار می‌تواند مقدار زیادی از سود‌های مرتبط کاربران و نقدینگی شبکه را تحویل دهد.

به‌طورکلی صرافی‌های ارز دیجیتال دو دسته هستند: صرافی متمرکز و صرافی غیرمتمرکز. راه‌اندازی این ارز دیجیتال با توجه به حاکمیت این رمزارز در شبکه، سودآوری بیشتری را برای صرافی به همراه داشت.

اگرچه ارز دیجیتال Curve DAO Token برای تریدر‌هایی که قصد دارند در معاملات دیفای به سود برسند بسیار مفید است، اما هدف اصلی تیم توسعه‌دهنده این رمزارز، عرضه یک توکن قدرتمند برای اداره صرافی کرو و تحقق سازمان خودگردان غیرمتمرکز CurveDAO است.

این سازمان قصد دارد، از طریق بلاک چین اتریوم، به دارندگان ارز دیجیتال Curve DAO Token اجازه دهد تا با استفاده از یک شبکه غیرمتمرکز، در صرافی کرو فعالیت کنند. این سیستم باعث می‌شود تا عملکرد تأیید تراکنش‌ها در صرافی بهبود یابد و قدرت تصمیم‌گیری دارندگان Curve DAO Token بیشتر شود.

ارسال نظرات
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
تحول مورد انتظار ربات‌های انسان نما در زندگی مردم ربات انسان‌نمای تسلا در آستانه عرضه به بازار
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی